13.3.22

Silmäkkäin

 Nyt on päivisin aurinkoista ja yöllä pakkasta, päivällä suunnilleen sama +asteiden määrä mitä yöllä oli miinuksia. Olen potenut pikku flunssaa jo pari viikkoa, eikä se ole vieläkään ohi, sillä tuntuu voimattomalta ja karhealta, eikä mikään oikein innosta. No aikansa kutakin. Otin 400 mg Ibumax pillerin ja se tuntisi virkistävän, varmaan kuuria on syytä jatkaa vielä jonkun päivän.  

Olen katsellut TV:stä YuoTube kanavia, sillä niissä on todella hyvääkin ohjelmaa, vaikka joukossa on roskaakin, mutta itsehän me sen valinnan teemme mitä katsomme, luemme tai kuuntelemme. Minua kiinnostaa myös monet podcast ohjelmat. Itsekin olen joitakin omia podcasteja tallentanut, mutta vain omaan käyttöön, sillä niiden julkaisemiseen on todella korkea kynnys, jonka yli en edes yritä päästä. 

Valokuvaskaan ei ole nyt oikein napannut, en kyllä tiedä miksi, mutta se voi johtua tästä lentsusta. Me olemme jatkuvasti silmäkkäin ajan kanssa ja ainakin minä ihmettelen, miksi tämä aika, meni tällaiseksi juuri nyt, kun maailmanlaajuinen korona kulkutauti oli vapauttamassa takaisin normaaliin elämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti