Television keskusteluohjelmat ovat silkkaa sekasotkua, kun kaikki haluavat puhua yhtä aikaa. Harva toimittaja pystyy pitämään riittävästi jöötä puheenvuoroja jakamalla. Meidän kaikkien pitäisi oppia paremmin kuuntelemaan. Miksemme sitten opettelisi kuuntelemaan rauhallisesti?
Toisen sanomaa on helpompi ymmärtää, ja siitä voi hedelmällisesti jatkaa omalla mielipiteellään. Etenkin kaupankäynnissä asiakkaan kuuntelusta on paljon apua, se saattaa olla jopa myynnin edellytys. Kaikki myyntityössä olevat eivät osaa kuuntelua hyödyntää. Hyvä kuuntelija on kuitenkin menestyjä, ja positiivinen esimerkki meille kaikille muille!
Tämä ei ole tekokukka eikä ruusu !
Se tuo mieleeni pionin. Vaikuttaa vain liian pieneltä.
VastaaPoistaOikea vastaus:
VastaaPoistaPelakuu siinä avaa kevään ensimmäistä nuppuaan!