Harvoin tarvitsee puhelinyhtiöön ottaa kontaktia siksi, että kaikki toimii. Minä jouduin niin tekemään.
Sanoin lankaliittymän irti siksi, käyttöliittymän yhteyden piti loppua 01.06.2007. Näin minulle kerrottiin, kun irtisanoin liittymän. Ainakin vielä tähän hetkeen saakka puhelin on pirissyt vimmatusti, kuin kiusallaan. Tekeekö se itseään näin tarpeelliseksi, pahalainen.
Soitin tänään kolmasti yhtiöön, jossa automaatti kertoi, että on ruuhkaa, joten joudun odottamaan noin 3 minuuttia. Odotin joka kerta yli 20 minuuttia, eikä minua palveltu, kuin huonolla musiikilla. Onneksi sitä luuria ei tarvinnut pitää korvalla, kun on kaiutinpuhelin.
En saanut yhteyttä, joten pistin sähköpostin, jossa toivon asioiden etenevän alkuperäisesti sovitun mukaisesti. Sain automaattivastauksen, joten viestini on vastaanottajan koneella. Kerron möhemmin, milloin liittymä katkeaa.
Se katkeea vasta sitten, kun vähintään yksi lasku on tullut.
VastaaPoista